Tabbe!

Blir så störd på mig själv.
Imorse när jag betalade ett par räkningar slog det mig... JAG HAR INTE ANMÄLT FÖRÄLDRAPENNING FÖR MAJ!!!
Gick in och anmälde det direkt!
Nervös som sjutton kunde jag inte bara smälta tabben, så jag ringde kundtjänst.
De hade brytdag idag. Så om knappade lite och så sa hon att allt var ordnat och att jag skulle få pengarna.
Hur kan man vara så virrig så man glömmer en sån viktig sak?
Jag brukar nämligen bara anmäla en månad i taget, för jag vet aldrig hur många dagar vi ska ta ut i förhand.


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj. Phu! Vilken tur de gick att fixa då! :) Förstår du vart lite nervös där..



Så har ja aldrig gjort, anmält månad för månad. Visste nog inte att man kunde göra så heller ^^



Kram

2009-05-20 @ 09:20:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :) Ja o de gjorde den också, shit.. Hann knappt me nå alls så vare dags att fara ^^



Va gjorde ni igår då?

Kram

2009-05-21 @ 10:48:30
Postat av: Sandra

puff puff :) vars har du tagit vägen? ^^ Allt väl hoppas jag. :)

Ha en fin helg.

Kram

2009-05-23 @ 18:20:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0