Storm

Idag är det verkligen storm ute..
Gick till dagis med barnen i morse o höll på att blåsa av vägen.
Hade planerat att jag och William skulle ut o gå när Ogge va på dagis, Men jag skippade de planerna snabbt. Vi drog till Kinna ist o kolla tyg på skroten =D
Hittade mantjester jag ska ha till Ogges hängselbrallor, sen det underbara äppeltyget som jag bara sett säljs på internet =D Samt mudd... Ladda upp lite inför den nya maskinen =)
Tvättade upp skiten för hand nu för en stund sedan. inte kul att tvätta så mycket tyg, speciellt inte att krama ut det för hand!
Men nu hängde jag ut det i stormen så förhoppningsvis torkar det =)

Tar bilen till dagis idag när vi ska hämta hem Oscar. Haha, vill ju inte blåsa ner i diket =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch vilket väder.. Har har de regnat.. Och sen börjat storma som attan..

Förstår du tar bilen ^^



Ja jag blir så less. Man kan ju inte direkt vara utan tvättmaskin heller.. Suck. Hoppas vi får till den snart. Annars vet ja inte va ja gör..



De förstår jag. Finns ju ganska bra priser nu på tvättmaskiner ändå. :) kanske ni inte behöver vänta alltför länge på den :)



Kram

2009-05-27 @ 13:24:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0