Söndag - Dopdagen

Började med att jag vaknade med ett ryck 6.30 av att William skrek.
Upp o ge mat.

Sen var det bara att sätta igång.
Baka tårtor. Skulle väll bli blå marsipantårtor, haha, jo tjohejsan... Allting jävlades! Marsipanen kletade fast o allt gick åt helvete. Slutade med att jag blev så arg så jag slängde allt i slasken. Haha
Det blidde gräddtårtor med jordgubbar,kiwi och riven choklad på ist. Funkade fint det med.

När vi äntligen var klara med både baket och oss själva efter en väldigt stressig morgon så var det dags att åka till kyrkan. Fy va nervös jag va. varför? ja, jag ver faktiskt inte.

Väl där bytte vi om till Dopklänning på William.
Det blev ett jättebra dop. Och prästen var jättebra. Vi är helnöjda.

Sen bar det iväg hemmåt.
Vi trängde ihop oss och även det funkade kanon.
Alla var nöjda och berömde mig för de goda muffinsarna och tårtorna.

När alla åkt somnade hela familjen utslagna på soffan =) Väl vakna igen beställde vi pizza.

       


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch din stackare, att de skulle krångla så me baket.

Men de blev ju bra tillslut iaf :)



Va fina ni va :) Såg hel mysigt ut.

Skönt att ni känner er nöjda med dopdagen.. :)



Kram

2009-05-19 @ 08:52:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0