Idag har det varit fart på mig =)

Idag har jag faktiskt inte legat på latsidan. I morse när efter jag skrivit i bloggen så sydde jag byxor till William
Fler bilder och info. finns i min Sy-Blogg


Sen kom Tobbe hem strax före kl 14. Hämtade Ogge på dagis och åkte till kyrkan. Trevlig präst. Dopet blir nog väldigt bra. Det är en till pojke som döps samtidigt. Så det kommer bli mycket folk. De hade dryga 30 gäster, och vi har typ 20, + alla som kommer för att se själva gudstjänsten..
Efteråt blir det dopfika här hemma. Blir både Tårta, Cupcakes och kakor.

När vi var klara i kyrkan blev det en storhandling, sen hämta tapeter.
Väl hemma så började jag tapetsera direkt. Lika bra att få det gjort med detsamma.
Blev väldigt bra. Tapeten gjorde sig verkligen... Dock bara ena sidan på väggen som är tapetserad. Den andra tar vi en annan dag. Måste göra underarbetet och köpa mer lim.

Glömde ju givervis ta en bild på väggen innan.. Men den första bilden är andra sidan på väggen, Alltså så väggen såg ut innan jag började. Den andra bilden är resultatet =) Ursäkta röran! (ska på golvlister och dörrkarm oxå)

 

Det är tur man inte är född med tummen mitt i handen =) Är fan stolt över mig själv att jag är duktig på nått mer än sömnad =D Mönsterpassning och hela baletten va det ju oxå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja absolut!! :) och speciellt nu känns de som ;) haha ja de är verkligen behövligt nu. Edvin måste ju ha helt nytt inför sommaren, han kan ju inte ha de han hade ifjol. =) uj så han växer ;)



Åå, va snyggt de blev! :) skitsnyggt. =)



Kram

2009-05-15 @ 22:46:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

och jättefina byxor! =)



Hoppas de går bra med dopet i helgen :)

kram

2009-05-16 @ 07:29:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0