Hur känns det att vara vuxen?

Det är ju helt galet. Idag är det redan den 6e maj! Var tar tiden vägen? Den lixom dunstar bort som ånga.
Mindre än en månad kvar till jag fyller 25 =) Wooohooo! Haha då blir man tant! Får se vad man får av sin älskade. Vore ju inte helt fel med en ring på fingret ;-) *hör du det Tobbe? =)*

Kommer man någonsin växa upp?
Hur känns det när man är vuxen?
När jag var liten trodde jag alltid att det kändes på ett speciellt sätt att vara vuxen, eller förälder.
Mamma var lixom jämt så mamma-aktig.
Jag är ju oxå mamma nu, till 2 små gryn. Men jag känner mig inte som en vuxen. Känns ju som det har känts hela livet.
Bra underligt det där.
Kommer barnsligheten någonsin växa bort? Jag tror inte det.
Det var som jag sa till en kompis igår på msn. -Jag längtar till vi ska till lek o buslandet med Oscar-   Ja, ni ser.
Men o andra sidan är det nog ganska bra att ha ett barnsligt inre, iaf. när barnen är små.

 
Sara i ett nötskal, Omogen som ett Äppelkart


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja håller med.. De måste vara tidstjuvar ute ;)

Åhå. Ja de regna mest hela dagen här med igår. IDa är de uppehåll dock. Men de blåser kallt.

Ja de är de fina me regnet iaf ;)



Ja nu börjar ja bli riktigt less. 5e dagen och är fortfarande dålig :( Har inte tid med detta. Har hur mkt som helst som skall göras. Bla närvarouppgift inom skolan som skall in senast fredag! Suck! :(



Ne de minns ja, hoppas verkligen ni håller er friska nu.

Jag håller tummarna för att edvin och emil ska klara sig! :)



Jo ja vet.. Men usch va jobbigt de e när de e stökigt, grusigt.. Huvva. Men inet så mkt att göra åt när man inte har någon ork..



TACK =)



Ja hoppas verkligen de ger sig snart nu.. :S



Kram

2009-05-06 @ 10:13:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0