Helomvändning?

Bvc besöket gick bra. Lillkillen har vuxit bra, det är helt sjukt, han är bara 1 decimeter kortare är Ogge =) Tror verkligen inget annat än att han kommer växa om honom =)
Tog även upp detta med maten. Det är tydligen bara att fortsätta kämpa. De sa ju det som jag har maler i mitt huvud. "Han lär ju lära sig någongång, det finns nog inget barn som enbart levt på välling tills de börjat skolan" =D
Fick iaf rådet att han skulle få sitta själv o äta smörgåsrån och majsbågar, sen skulle jag testa att ge välling på sked, så han fattar att man kan äta med sked och inte bara flaska.
När vi kom hem så var det dags för Ogge att äta. Så jag satt ju givetvis William oxå vid bordet, och tänkte att jag provar la me gröt en gång till då.
Ungen åt! Ganska bra! Och spottade inte ut så mycket! *chockad* Han var så duktig att han ville tillomed ha efterrätt, äpple/päron pure, och det åt han det med. Sen åt han även i sig sin medicin (förtjockningen som gör att han inte ska kräkas upp allt som han annars gör)

Nu ikväll när vi ätit så gav jag honom gröt igen. Han bara gluffsade i sig och högg efter skeden!!!
Vad är nu detta?!?!?! Har ungen gjort en helomvändning efter 2 månader?

åhh, inte får jag ens skriva klart, för nu sitter han brevid mig o tjatar om att han ska ha datorn =P

Återseende


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va härligt!! =) Va skönt, du som kämpat så. skönt med framsteg! :D Va kul! :)

2009-05-26 @ 19:42:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0