Dator, glöm min uppmärksamhet! =)

Nu blir det inte mycket dator och tv tid =D
De stunderna jag inte är med barnen så är det symaskinen som får min uppmärksamhet =)
Fick hem skönheten igår. Åh vilken dröm! Det märks skillnad från den gamla skiten kan jag säga... men så skiljer det ju 3-4 tusen i pris oxå =P
Den har typ 48 sömmar, finns inget stopp om vad man kan göra =)
Har fått till ett par hängselbyxor till Oscar. De blev klara nu när barnen sov lunch. Ska bli spännande o se om de passar som det ska. Uppdaterar när jag lagt in dem i bloggen.

Annars händer det inte mö. Spöregnar ute.
Har just matat William. Tro det eller ej, men han äter gröt =D Typ 1 dl. + frukt, och medicinen. Ett under? Ja jag tror det, det var en helomvändning efter 8 veckor =)

Nu ska jag ge min "stora" pojke lite mat, han kom just. Han har sovit lite... eller ja 2½ timma =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men.. Hur gick de till?! Hade 3 olika bilder där.. men så dumt! haha.. ^^

Va himlans knas..



På de andra va de en bild när han sitter på traktor, och en bild när han sitter på cykel :)



Kram

2009-05-28 @ 17:10:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0