Blev lite shopping iaf =)

Äntligen. Willes body är äntligen färdigsydd. Vad segt det är på syfronten just nu..  Den finns att skåda i min sy-blogg.

Idag har Jag och William varit i knalleland.
Han var så lugn hela tiden. Jag fick kolla på precis allt jag ville, och prova en massa oxå =)
Hittade tillslut denna på Cubus


Den satt jättesnyggt! Bara ett par vita leggings till den, + ett par svarta stövlar =)
Det blir det på dopet.
Provade en massa kläder, som såg så snygga ut. Men inte på mig. Jag har en förmåga att så så stor häck i allting. Hahaha.

Skulle ha bakat idag oxå. Men inte har det blivit av.
Får se om man gör det i morgon. Jag måste iaf göra det.
Tänkte ta oss ner o kolla lite tapeter i morgon när Tobbe slutat jobba. Skulle behöva slänga upp några på våran byggda vägg. Nu när vi ska ha hit massa folk i helgen kan det ju vara kul om det är lite snyggt.

Jösses, jag är sjutton trött. Jag tror jag snart ska dimpa ner i sängen.
På återseende.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg du hitta!! :) Du kommer vara jättefin på dopet :)

Vad ska du baka för något då?



Kram

2009-05-14 @ 08:22:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anna från Boden

Vilken häck? byt med mej om du vill hahaha

2009-05-14 @ 09:53:18
URL: http://storyofsugar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis :) man kan ju ha vad man vill ^^ Hoppas de går bra att baka :) lät gott iaf.



Ja de e ju det, spec så långa dagar (9 timmar) och sen hem och fortsätta me allt hemma..

Ingen mjukstart direkt =)

Men nu är de gjort. Bara ja tar mig igenom dessa dagar o nuså.. ^^



Kram

2009-05-14 @ 10:22:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0