Bebis? Nej, numer Småbarn

mmm, har just avnjutit en god frukost bestående av turkisk youghurt, blåbär och hallon, och en fiber rik smörgås med sallad, gurka och kalkon. Underbart med en god frukost.
Lugnet har lagt sig över mig. William är i säng och Oscar är lämnad på dagis. Sitter nedsjunken i soffan med datorn. Blev helt slut. Jag ska ju sy! Får rycka upp mig om en stund.

Kan ju oxå berätta,.. Igår satt sig William upp själv! Gång på gång. Jaha, min bebis har blivit ett småbarn, och är ingen bebis längre =) Varför ska tiden rinna iväg så? Nu idag väntar då att sänka ner botten i spjälsängen. buuhuu, jag vill inte! Vill ha min bebis kvar som bebis mycket mycket längre =) Men det är la bara att inse antar jag.

Måste berätta nått äckligt oxå.
Imorse när William ätit satt jag honom på lekfilten här i rummet medans jag gjorde iorning Ogge.
När jag sedan skulle byta på William luktade det bajs. jaha, tänkte jag bara, som vanligt.
Men jag fick en otrevig överaskning kan jag säga! Ungen kade skit ända upp till nacken!! Hela ryggen! Hur kan man lyckas? Va bara att hiva in honom i duschen... Tur att vi för en gångs skull inte var stressade.

Har uppdaterat sy-bloggen oxå för den som inte sätt det =)

Nej, nu får jag nog börja rita upp nå bra mönster till t-shirtar, Oscar har så dåligt med kläder så det är inte klogt.
Hans byrå består av kläder som är för små! Måste orka rensa, men det är ju så tråkligt =P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å herregud va fort de går.. Tycker nyss du fick han ^^ och nu ska du redan sänka spjälsängen..

Shit..



=) Kan de gå så fort?! Haha :) Man skulle kunna behöva en broms ibland tror ja :)



Va snygga hängselbyxorna blev förresten till oscar =)



Kram

2009-05-29 @ 09:00:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Samma här. Är verkligen en favoritserie. För den har varit så genuin under alla dessa år. jordnära. Och det är mer än en gång jag fällt tårar till den serien.



Den är så himla bra gjord! :)

Kul och höra fler som gillar den ^^

Kram

2009-05-29 @ 09:10:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0