Vad händer idag då?

Just nu står Oscar o skriker så mycket han orkar bara för att jag inte ger honom nått mer smörgåsrån.
Han har ätit hur många som helst så jag tyckte det va bra nu.
Snart är William hungrig oxå, så tänkte att jag hann skitva ett par rader innan jag ska göra det jag ska så att säga.
Sen får vi se vad pojkarna vill hitta på. Oscar vill säkert sova när jag e klar me William.
Kanske hinner sy lite då. Gjorde nästan klart ett par hängselbyxor åt William igår. Ska bara mudda dem, banka i knappar och så dit en applikation =D sen ska de provas. Hoppas de passar får tror de blir väldigt söta på honom.
Tillverkade mönstret själv igår. Vi får la se hur det blir. Har inte hittat nå sånt mönster som jag hade i mitt huvud... så då får man helt enkelt försöka sig på att tillverka ett eget ;-)

Kanske åker upp till Ulricehamn idag när Ogge sovit och ätit.
Blev aldrig av igår. Va så pissigt väder. Snöa o höll på så hade ingen lust.

Olyckor händer ibland med. I förrgår när vi stod o lagade mat så knuffade Ogge ner ketchup flaskan i holvet. Den sprack givetvis o vi fick ketchup över hela köksgolvet samt köksluckorna, + hela mitt ben!!! Gahhh, då e man måttligt road!
Så det som blev kvar i flaskan förvaras nu i kylen i en burk =P
O idag hade jag lämnat ett gals vatten på mitt sängbord *smarta jag* Direkt man släpper blicken så var ju det glaset omkullputtat, så det va bara att torka massa vatten. Kul när det runnit hela väggen o golvet under säng o allt.
Får se om klockradion funkar då.. haha kom nog en hel del vatten i den med.
Olyckor händer som sagt =) Annars är han en go o snäll unge. Men visst trotsas det o skriks en hel del här hemma.

Nu ska jag ta o äta något innan Wille bli hungrig ( om jag hinner )

Vi höres nog lite senare ikväll igen.

Vad kallas en groda utan bakben??    - Hopplös =D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, här händer en del olyckor också. Och av någon anledning så lär man sig aldrig heller. Jag envisas tex fortfarande med att ställa kaffekoppen vid datorn, trots att vi fått köpa tre nya tangentbord bara det senaste året. Dem tål tydligen inte att man dränker dem i kaffe.

2009-03-03 @ 18:11:29
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

åå a hemskt de där med ketchupen. huvva, ser de framför mig.. Stackare..

Som sagt olyckor händer :)



Hoppas ni haft en fin dag.. Och en fin resa om ni for dit ida :) kramen

2009-03-03 @ 18:13:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0