Ta tag i mina projekt

Nyss hemkommen från dagis. Har gått dit idag. Märks att man inte har varit van att gå fram o tillbaka på ett tag. Blev ju halt slut. haha.
Idag så hade jag tänkt göra lite nytta. Rita upp lite mönster och sy lite som jag skulle ha gjort så länge men inte tagit tag i. Skitkul att sy, men jag har helt enkelt inte orkat göra det, även om lusten har funnits där hela tiden.
Ska iväg till Ulricehamn när Ogge slutat dagis. Anderssons & Hjalmarssons o kolla tyg. Inte precis den billigaste affären, men de har mycket fint med otrolig kvalitet.
Hua, har en hel lista jag ska sy,
Igår fick jag även beställning på en GlamiNa mössa och ett par byxor. Alltid roligt när folk tycker om de man gör.

Nej.. nu ska jag ta tag i allt, annars hinner jag nog ingenting före kl 14 när Ogge ska hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0