Orolig natt

Natten har inte varit rolig.
Har varit vaken sen kl 3. För det är från den tiden som LilleWill har gallskrikit. Skrek skrek skrek och skrek... Försökte allt!
kl 7 klädde jag på mig. Då var det inte ens lönt att försöka mer. Han somnade runt 8 tiden. Så han skrek oavbrutet i nästan 5 timmar =/ Så jag är ganska trött idag. + att den där jädra klockan skulle ställas, kom jag på för bara ett litet tag sedan. Tokerier! Kan gott vara sommartid året om, jädra trams det där, enligt mig.

Får se när han vaknar nu då. Hoppas på ro en liten stund till.
Tobbe är iväg och uträttar lite ärenden och skulle städa upp lite i garaget.
Gött, nu är mina ögon bra igen efter förkylningen. Så imorse stoppade jag in linserna =D Åh vad jag är trött på glasögon!
Om man va stenrik skulle jag inte tveka en sekund att göra en ögonopration. Men o andra sidan finns det mycket man skulle vilja ha/göra om man hade pengar.

Ska försöka sy lite mer idag.
Har massor som jag slulle behöva få gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0