Idag är det ganska slött

Fortsatt träning på pottfronten idag. Han har varit utan blöja ett bra tag och kissat 1 gång, o det var i pottan =D *sååååå stolt* Va mallig man blir när de e duktiga de små.
(fy vad dåligt jag skriver idag, slarvar som sjutton om det är nått ord ni inte fattar ;-) )

Kanske ska ta o äta lite frukost snart. Hungrig som bara den. Ogge står o äter russin =)
Va blir det tro? Filmjölk och müsli kanske?

Idag kommer det nog inte hända så mö. Skulle behöva göra massor av saker, men vet inte om jag kommer ta tag i det. Jag har inte lust o ork till nått idag känns det som. Men jag måste la.

Nä, kaske ska ta tag i lite saker ändå... hoppas det fortsätter gå bra med pott träningen.
Vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0