Stackars Gosse

Mammas lilla Ogge. Vad medtagen han har varit idag.
I morse hade han strax över 39°C. Har tagit tempen lite då och då under dagen, nu senaste gången jag tog vid 18-tiden hade han över 40°C. Det ända han ville ha var glass. Och det fick han innan han la sig + alvedon.
Funderade på att ringa sjukvårdsupplysningen, men jag ver inne hos honom nu och nu var han sval och skön.
Så febern verkar vara i skick. Ska gå in till honom innan vi lägger oss oxå. Får vi se om han behöver mer alvedon eller om det klarar sig till i morgon eller natt.
Han har sovit lite då och då under hela dagen.. han somnade i mitt knä i förmiddags.. plutten.. det har han inte gjort sen han var bebis.

William har blivit bättre iaf. Men stackarn har fått en väldig hosta, så om det inte blir bättre får vi besöka vårdcentralen.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars liten. Syns verkligen att han inte är i form.

Små stackarna. Hoppas verkligen dom blir bättre. Fy för att vara liten å dålig :(



=) Ja.. Jag kan knappt fatta att han varit så liten :) Vars tog tiden vägen?! :)

2009-03-31 @ 11:25:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0