Pyton

Fan, inte alls bra idag. Förkylningen har fått ett riktigt bakslag. Ont i huvudet och halsen, o allt som hör förkylning till.
Mår som en jävla kratta. + att jag e nere som fasen.. Nä, detta va inte alls kul idag. O gårdagen som var så bra.

Imorgon beger vi oss hemmåt igen. Hr varit här en vecka typ då. Så fortsätter väll livet rulla på antar jag....
Nä detta var inte nå kul idag.

Skickade ett mobilinlägg i morse men det tycks inte ha kommit in. Skit som bara krånglar är jag inte nå för.

Nä Sara är inte på topp idag =/





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja.. Inte lätt att vara liten och sjuk jämt. Han har sovit mest hela dagen. Min lilla kille.



Mm, de hoppas jag med..



Vad skönt att hans öga blivit bättre iaf. Hoppas att förkylningen ger sig snart då.

Men gud, din stackare.. :( va himla typiskt att ni skulle bli dåliga nu.. :( hoppas verkligen du blir bättre snart.. :)



Kram

2009-03-21 @ 19:22:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0