Om dagen, & vad händer i morgon tro?

Segt, jag är inte spec trött ikväll heller, ska dock försöka sova nu ändå.
Båda barnen sover sen lång tid tillbaka, Hoppas det håller i sig över natten. Lillen ska snart få sitt nattmål.

Har varit en underbart fin dag idag. Dock har det blåst mö. Mindre kul. Men skönt med sol.
Har kört till vasselhyttan några vänder me bror min och så har jag varit te G-hyttan o handlat o postat brev till mamma. Skönt att göra små ärenden utan barn =)

Imorgon så kanske ev vi åker in till Linde en sväng.
Erikshjälpen och så skulle jag vilja kolla på Titt-in. Dom har mö fina kläder där både till pojkarna och mig själv =) Jag ska inte ha något, men alltid kul att kolla. Förmiddagen blir nog ganska seg. Mor min ska in till Örebro o kastrara katten så vi får va hemma me pappa. haha. han e ju ganska torr!
Få se, vi kanske går en promenad om vädret tillåter det.

Nej, nu ska lilleman få sin mat. Vi höres i morgon.

Saknar för övrigt min Älskling ännu mer idag =) Men det är la iofs. possitivt. Kyss <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu.. :( emil är sjuk nu.. stackars älsklingen.. peppar peppar, ja hoppas att jag och edvin klarar oss..

Håller tummarna att du och tobbe klarar er också, men nu har de ju gått en stund sen pojkarna va dålig.. så ni borde ju ha klarat er hoppas jag :)



Kram

2009-03-17 @ 21:47:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0