Mycket att stå i

Jahopp, då har man fått igång blogg-funktionen i mobilen med. Kanon! efter lite strul så gick de tillslut.
Måste ju kunna blogga även om jag inte har tillgång till dator ju.

Idag är det fullt upp. Har just duschat om nu äter jag seeen frukost. Oscar är på dagis.
Har just sotrerat tvätt och ska snart packa lite till resan. Vi åker till Växjö ikväll när Tobbe slutat. Tänkte försöka ha de mesta packat o klart så vi bara kan åka när han e färdig.

Annars har det inte hänt så mycket sen igår. Hoppas att William är på bättringsvägen, Vet inte vad de va för skit han hade/har, Han vill ju inte äta. Men i morse åt han det han brukar iaf, Och han hade bajsat bra i morse. Så hoppas hoppas han börjar äta nu igen. Tur att han har lite att ta av. Vi får se hur det utvecklas under dagen.

Nej, nu har jag ätit klart så nu måste jag sätta fart igen. När jag packar (om jag ens hinner klart) så är nog William hungrig, och sen måste jag göra klar mig själv oxå innan jag ska hämta Ogge.

Vi höres som sagt säkert nån gång under helgen.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Får se om jag också får till de där med mobilbloggandet.har inte hunnit kika på de än :)



Hoppas ni får en fin helg =)

Kram

2009-03-06 @ 13:36:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0