Manga smink

Har suttit o sminkat mig o grejjat nu när Ogge sov middag. Bilderna/bilden ska in i photoshop ikväll.
Hittade en tävling där man skulle ta en blid och göra om till manga. Så tänkte försöka mig på det, om jag kommer på några ideer vill säga. 1 pris va en kamera, hade ju inte varit helt fel, känns som min börjar ge sig. Bara systemkamera som gäller, skulle aldrig köpa nått annat.
Vi får la se om jag kan knåpa ihop något, Hoppas det.

Annars har jag inte hört något om huset, Och inte hittat nått annat alternativ heller. Kollar alla hyresbolags hemsidor flera ggr /dag.
Skulle va bra mysigt med en liten trädgård att knåpa i. Tänk ungarna kan bara springa ut o man kan ha en liten pool.
Drömma kan man =/


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vill också ha en systemkamera. Vilket märke funderar du på? Själv är jag sugen på en Nikom :-)

2009-03-12 @ 07:07:24
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja.. :) min syster hävdar att ja blir "störd" när ja ser så mkt barnprogram ;D haha..



Ja idag är en bättre dag. So far.. Lite är det dock men bättre än så länge.. skönt :)



Å, ja vill också ha systemkamera.. Vad vill du ha för någon? Jag har funderat på canon eos 450 d men ja vet inte.. nikon verkar bra o :)

2009-03-12 @ 09:37:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0