Magsjuka??

Jaha, har William fått magsjuka nu eller? Han spyr massa (mer än han brukar faktiskt).
+ att han bajsar samma konsistens som vatten. Han har ätit obetydligt lite idag. Annars verkar han normal. Ingen feber eller så. Hur vet man att ett spädbarn har magsjuka?? Nån som vet??

Annars så har Ogge varit på dagis idag, och William och jag kom iväg till Kinna (ist för ulricehamn) och köpte lite tyg.
Köpte gardin till köket, 2 olika tyger till vardagsrumet, som ska bli soffkuddar. (kommer bild på det när jag sytt, har många projekt på g nu)
Sen handlade jag lite rosa trikå. Och trikå med bilar på =) Härlig grön velor, och svart och vit muddväv.
Vart en hel hög! Hade tvätttid idag med så jag slängde in det direkt jag kom hem, Så nu är det bara att börja sy.
Mönstret på Williams sparkbyxor vart jättebra. Så sånna ska jag sy. + en hel del annat.
Igår kväll slängde jag ihop ett par stjärnbyxor till Ogge. Och nu håller jag på med ett par jeans till honom. Slaktat Tobbes gamla Lee jeans =) Kommer bli rosa detaljer på dem. Visst kan la killar oxå ha rosa?? =D

Ikväll blir det Arga Snickaren, sen vet jag inte. Leila på landet kanske. + att jag ska sy som sagt. Tittar samtidigt =)


Oscar i ny-sydda Byxorna =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men huga stackare, inte konstigt du sovit dåligt om han har magsjuka. Huvva, stackars er.. Hoppas de ger sig.. :)



Jadu, jag tycker också man nyss gick o väntade, o så vips är han 2 år.. Shit =) Kan man få bromsa tiden lite? ;)

Ja dagen blev superbra =) Han hade jätteroligt hela dagen..



Ja han har fått jättefina saker, leksaker, kläder, böcker =)

Jättemkt fint =)



kram och hoppas wille krya på sig..

2009-03-05 @ 09:20:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0