Liten uppdatering iaf

Sitter o grejja lite, o bestämmer vad jag ska lyssna på i bilen hem till Storå... Om de inte bli rix morron zoo vill säga.
Ska stax äta sen ska vi åka ut till Nettan, Tobbe och Novalie. Bli bra att de små får leka av sig lite. Va länge sen pga sjukdommar som domenerat den sista tiden.
Sen måste jag sy klart det sista ikväll eller i morgon förmiddag. + att jag tänkte få till ett par mössor till pojkarns, samt sjalar.

Pott-träningen går som förväntat. Idag Bajsade han även en liten plutt i pottan =D Så duktig så. Vi får väll se hur detta kommer gå. Har inga stora förväntningar på honom. Det får gå när det går. Ingen brådska, men hade varit skönt att slippa 2 blöjbarn. Men det vistar sig la om han är redo eller ej.

Nej, nu måste jag sätta fart, vart en liten uppdatering iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0