Lång bilfärd imorgon

Eg. har jag inte tid att sitta här, har ganska mö kvar att göra känns det som. Komma på allt man ska packa blandannat.
Åker i morgon bitti. Lika bra att passa på att åka så fort vi är klara eftersom William har sitt långa sovpass då.

Skulle ha sytt klart, men så långt har jag inte gjort, Har först och främst varit så otroligt trött idag så det finns inte på värdskartan. Mest därför det inte blivit så mö gjort. Har tvättat och så har jag klippt Ogge och Tobbe. Så nu är dom fina mina pojkar =) den 3e oxå, men han har ju inget hår att klippa =P

Nu ska jag äta lite, sen måste jag fortsätta packa... Kan ju dock inte packa allt eftersom det är mycket man måste använda i morgon innan vi åker.

Jaja, Jag hör av mig i morgon kväll igen =) om jag inte sms bloggar nått innan jag årkat sätta mig vid datorn.
Lång bilfärd framför mig... men de går bra =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

=)hoppas du får fina dagar nu och att bilfärden går bra imorron! :)

Kram

2009-03-15 @ 20:37:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har tänkt på dig flera ggr idag :) hoppas att den långa bilfärden gick bra utan missöden eller små barn som blivit less.. :) Kram

2009-03-16 @ 15:47:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0