Jag blir..

..STÖRD! Mer störd än jag redan är. Förbannade granne. Man får fan aldrig lugn från den jäveln under. Varje helg festas det och spelas skyhög musik o skriks där nere. Vissa dagar i veckan oxå. Så trött på skiten så det finns inte!
Fatta att folk kanska vill sova på nätterna. Men visa hänsyn? Näää Vad är det för nått?
Ikväll/natt bli de o ringa om dom inte slutar. Men var ska man ringa???

Såg melodifestivalen. Vilken jävla miss! Min röst las på Måns. men verkar som man va ensam om det. Fan om Ugglas hade vunnit, jag hade gått i taket!

Känner mig måttligt irreterad! Ligger i sängen o stör mig som faaaan! Lille har just ått mat o nanar sött, o Tobbe ligger i soffan o kollar discovery som vi inte har på tvn i sovrummet.

Va trevligt ute vid Nettan och Tobbe iaf. Ogge och Nova hade så kul =) Kul att de är i typ samma ålder (nova är 2 mån äldre än ogge)
Vi pratade gojja som vanligt.
Tro Tobbe o jag ska prova oss på att söka huslån. Var ju ändå ca 2,5 år sen vi gjorde ett försök.
Skulle bli så glaaaad om man kunde köpa sig ett hus. Man måste ju försöka få lån, annars kan man ju aldrig få något.
Grejjen är det att vi hade betalat ugnifär samma utgifter på ett hus, som vi gör att bo i en jädra lägenhet.

Nä, om man skulle lägga sig *skratt* ligger redan. Men om man skulle försöka sova? Men kommer ju inte gå eftersom det låter som festen är i våran lägenhet.

ORKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0