Det tar aldrig slut på sjuka

Jahopp, nu börjar William bli lite friskare, vad händer då? Ja nu är det Oscars tur. Skulle till dagis idag men när jag kom upp ur sängen och såg ungen i soffan fattade jag direkt att det inte blir nått dagis idag. 39 graders feber.
Något gnällig. Bäddades ner i sängen tittandes på film.
Nu är han något piggare när alvedonen verkat lite.



Och jag som tvättar idag med. Bara för att han skulle ha varit på dagis. Nu blev det genast mycket jobbigrare. 2 barn med sig 4 våningar ner till tvättstugan.

Ställde mig och röjde lite i LilleWill´s byrå. Har kommit till insikt att det blir nog inte några fler barn nu.... och om det blir så dröjer det väldigt länge. Så nu ska jag sätta ut massa saker på tradera. Kan inta ha alla dessa kläder liggandes o ta massa plats. Det jag sparar är i princip bara deras första kläder, Kan va kul att ha kvar som minne. Och så givetvis så sparar jag ju Ogges urvuxna, eftersom dom kommer Wille kunna ha.
Sätter ihop flera små paket. Så om du har/ska ha bebbe så kan du ju kika in på mitt tradera.
Skriver i bloggen och länkar senare när jag satt ut allt.

Jaha, nu väntar det sig att släpa sig ner till källaren. En unge under var arm ;-)
 
På återseende

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jamen precis :) Sitter faktiskt o sorterar litegrann nu bland alla mappar på bilder. =) Så man lättare ska kunna hitta =)



Men har verkligen hur mkt som helst jag skulle vilja framkalla och förstora och sätta in i ramar :)



Huga, stackars små. Hoppas de blir friska snart. Vilken seg förkylning, och den verkar gå laget runt.. :/



KRam

2009-03-30 @ 10:59:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0