Affe

Lite bättre är nu än det var i morse, men långt ifrån bra. Jag är så trött, så trött, så trött.
Oscar sover just nu, men William gnyr och gnäller. Jag tror det är magen. Han ska få messmör i maten. Sen ska han få sempers magdroppar.
Han som sovit så bra. Ska han nu börja hålla på såhär på nätterna.. hur ska man orka då?

Idag kommer Affe "hem" igen. Tror inte att jag har skrivit nångång om honom här i bloggen.
Affa var vår lilla keliga birma pojke, Han fick flytta för ca 1½ månad sedan eftersom han inte trivdes här i våran lägenhet.
Han flyttade till den mest underbararaste tjejen man man tänka sig. Så ringde hon i lördags och sa att hon hade dåliga nyheter. Affe var tydligen elak mot en av hennes katter, så nu kommer han flytta tillbaka hit till oss i eftermiddag.
Får försöka hitta en ny familj åt honom.

Har iaf. städat här hemma. så nu är det rent och snyggt, Bara golvet som skulle behöva torkas, men det orkar jag inte.
Tvättkorgen rinner över, men har inte nån tvättid. Kan inte tvätta själv med båda barnen. Det funkar inte att dra ed dem + all tvätt 4 våningar ner till källaren. Vi funderar på att sätta in en tvättmaskin här i lägenheten, så kan man tvätta lite då och då. Börjar bli desperat nu. Har verkligen inte råd att köpa en nu, men vad ska man göra tro.

Aja, skitsamma, nu orkar jag inge mer. Fasen va ont i ögonen jag har. Bläääää




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman.. Stackare..

Ta de lugnt, andas.. Förstår så väl..

Skit i tvätt o städ o allt va de e idag. Låt tobbe fixa de när han kommer hem. Koncentrera dig på barnen och dig själv, och försök vila/slumra/sova så fort de sover/vilar..



Sömnen är något man behöver för att fungera.. Så ha en lugn dag idag. och kväll. ät och lägg dig/er tidigt så du orkar om de blir en knasig natt igen..



krama om

2009-03-09 @ 13:39:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0