Värmen...

... är nästintill olidlig här inne i lägenheten. Det är som en bastu. Alla fönster och dörrar är öppna, men inte blir det nått genomdrag ändå.
Har en jävla liten fläkt som går dygnet runt nästan. Så luften ska röra sig lite iaf.

Idag är Oggilis på dagis. Vad ska jag göra då? Jag ska lata mig! Jag ska vara såå slö idag så det finns inte.
Bara vara, o ta hand om William så klart.
Jag har varit lite hängig de senaste  dagarna. Efter när vi hade sovit lite på dagen på lördagen så hade jag ont i halsen.
Och det finns något i kroppen som inte ska vara där. Hoppas det inte blir värre än såhär. Orkar inte va sjuk. Spec. inte i denna värmen.

Ska man tjata sig till stranden idag när Tobbe slutat jobba tro?
mmm, skulle tro att det blir så. Om han inte vill med så får han stanna hemma med William så åker Ogge o jag,
Ville åka igår, men då jobbade Tobbe sent... Och åka till vattnet själv med 2 småbarn lät inget lockande i mina öron.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0