Sluta inte äta Sara!!

Klockan är halv 9 och det är snart 20°C ute redan. Ännu en varm dag verkar det bli =) Underbart.
Oscar är på dagis. Jag funderar själv på om jag och William ska ta en tur ner till knalle idag och prova de där plaggen jag trånade efter... Kan ju vara skönare än att sitta instängd här i en kokande lägenhet.
Är bra att komma ut o gå med, det behöver min kropp.

Idag är jag besviken på mig själv, men det är ju mitt eget fel.
Började ju äta nyttigt och slutat med allt som godis glass osv heter..
Åt var 3e timme nästan hela förra veckan.. vilket resulterade i att jag hade gått ner strax över 1 kg i lördags. Var naturligtvis glad över att det hände saker... Men i lördags började jag slarva, åt inte var 3e timme, (men fortfarande nyttigt)
Och varken i söndags eller igår vart det var 3e timme. Åt i princip bara frukost och middag.
Hatar mig själv att jag slutar äta. Det är då jag går upp i vikt. Måste få in på rutin att jag MÅSTE äta var 3e timma.
Så nu är jag i princip tillbaka på min startvikt som var 55,3 kg, Nu väger jag 55.1 kg. blää på mig själv! Jag måste äta!


Kommentarer
Postat av: Sandra

=) Vilka fina bilder från djurparken :) mysigt de såg ut att vara..

Tack för lyckönskningen :)



Ah okej, ja de ska ju kännas rätt för er båda. Ni kommer nog hitta de perfekta boendet sen :)



Kram

2009-06-02 @ 20:12:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0