Premiär för SommarTorsdag!

Grattis älskling på 29-års dagen =)
Tobbe fyllar år idag. haha, När jag sa grattis i morse hade har glömt bort att han fyllde år =P

Herre min je vilket underbart väder det är! SOMMAR!!
Går inte att beskriva lyckan att värmnen äntligen kommit. Skulle inte ha ett dugg emot om det blrv såhär hela sommaren.

Igår var vi inne hela dagen!! Låter kanske trist i detta vackra varma väder?
Men Tiden gick så snabbt.
Barnen vaknade strax före kl 6. Så då var det bara att gå upp.
Oscar var så sur o bara skrek hela tiden, så när klockan var 9-9.30 så sa jag till honom att "gå o lägg dig" för ingenting jag gjorde dög. Haha, sen försvann han.... kollade till honom och då låg han och sov. hihi tröttis.
William sov oxå en stund och då passade jag på att sy dynor till vagnen (bilder i min syblogg)
Oscar vaknade inte förrän klockan var ca 13. och då gjorde vi lite mat och åt.
När allt var undanstökat och klart kollade Oscar på "lilla röda traktorn" och "sunes jul". William speedade runt i gåstolen och jag passade på att sy en mysig barnvagnsfilt.
Så helt plötsligt var kl 16, och Tobbe kom hem. Var tog dagen vägen? hmm

Hoppade in i duschen när Tobbe kommit. Så skönt!
Tog det lugnt ett tag och sen gjorde vi iordning familjen för en promenad ner till stan.
Premiär för sommartorsdag!! (för er som inte vet vad en sommartorsdag innebär så bjussar Borås stad på en artist som uppträder på stora torget, (denna veckan var det Boppers) Alla affärer är öppna till kl 21. Det är Live dansband i stadsparken med dans. (denna veckan var det Bengt Hennings). )

Vi gick ner till stan... Åt på AleTerassen. Gott =)
Sen tog vi oss ner för att kolla Bengt Hennings. Diggar dom =P Gillade dem när de var med i dansbandskampen på SVT.

Blev en lyckad kväll. Tror att barnen oxå tyckte att det var roligt. Det var varmt och skönt, tillomed när klockan var 23.
När vi kom hem var klockan nästan 23.30, och då blev det sängen.
Somnade gott allihopa.




























Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är verkligen härligt nu. Lite för varmt i solen dock. Men så skönt i skuggan. Men det är så underbart väder så jag klagar inte ^^



Ja de e ju jätteskönt att kunna svalka av sig lite :)



Ja.. Lite jobbigt. eller ja, ganska mycket. Han har i princip jobbat dygnet runt de senaste veckorna. Och rätt mkt innan det också. Ja de hade inte varit så dumt. :) Är lite avis på dig. Skulle också vilja att emil jobbade så..



Jamen precis. Man blir ju jättevarm. :) Ja jag skulle också behöva köpa mig några hårsnoddar, men de finns bara smala på affärn, och de håller inte för mitt hår.. haha. Får se till att köpa om ja ska till stan. (som om ja skulle komma ihåg de. )



Va mysigt me såna sommarkvällar. Kul att de anordnas. :)

Och vad underbara bilder på er alla! :) Ser jättemysigt ut! :)



Kramen!

2009-06-26 @ 17:12:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0