Grattis på 25 års dagen =)

Grattis på födelsedagen Sara!! Tack tack =) Fan då blir man 25 idag då,, hmm, känns precis som en vanlig dag.
Har varit till dagis med Ogge, och tvätten hänger på tork.
Blir att plocka undan lite här hemma idag, storstädade gjorde jag igår.
Ikväll när Tobbe kommer hem åker vi tll Växjö. Där ska vi vara till lördag morgon då vi lämnar barnen och åker till Mantorp =) Bugrun. Hoppas för mig värld att det inte kommer bli spöregn.

Måste prova att skicka iväg ett mms tll bloggen sen, måste få igång skiten så man kan uppdatera.
Annars har jag inte mycket att komma med.

...jo just det... Våran söta lille Ace.
Är han inte helt underbar?
Och nu är det inte långt kvar till han bor hos oss =)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag det är en bra dag! :-) Grattis!

2009-06-04 @ 09:53:51
URL: http://wannabebullmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0