Ditten datten

Har just uppdaterat min sy-blogg lite, kika in o kommentera mer än gärna =) http://glamina.blogspot.com/

Imorse vaknade William kl 5 o ville ha mat, lagom mycket grus i ögonen, linserna bara knastrade, hahaha (dygnet runt linser för er som tror jag är galen o sover med linser =P )
Var bara att palla sig upp. Försökte stöka tysst i köket så att Ogge inte skulle vakna... och lyckades med det med för han sov vidare.
William somnade om efter vällingen så var skönt att krypa ner i sängen igen.
Vaknade till när Tobbes klocka ringde strax efter 6, sen vaknade jag några minuter efter 7 av att Ogge kom o ville ligga vid mig.
William vaknade 8.15 ca så det vart lite sovmorgon =)

Efter frukost, stök, mm, så gick vi iväg till djurparken.
Underbart väder ute. Både igår och idag. Hoppas verkligen det kan bli lite sommar nu! VÄÄÄRME!
Gick o trallade runt lite i djurparken ett par timmar, sen åt vi glass o gick hem. pojkarna sov middag =)

Ja, sen har kvällen bara rullat på. Sytt klart Williams Bodysuit, han får prova den i morgon, hoppas verkligen att den passar! Sen sydde jag ett par knickers till Oscar. Pojkarna har så otroligt dåligt med sommarkläder, blir till att sy upp en hel del!
Sen satt mig vid datorn bara för att fixa bilderna till bloggen o ladda upp dem, var meningen att jag skulle sy en t-shirt till Oscar, men nu har ju klockan sprungit iväg. Jag är verken kvälls eller morgonmänniska jag inte.

imorgon ska Oscar till dagis. Ska försöka sy lite under dagen, om William tillåter vill säga =)
Efter dagis funderade jag på om man skulle ner till knalle o leta på ett par nya sandaler till Oscar.
Han har samma som förra året, och de är på gränsen till för små... + att han får sånna röda typ skavsårsmärken av dem. Stackarn.

Tobbe ska iväg o åka båt imorgon med jobbet. Båten som går på åsunden.
Får se om han tar sig till Ulricehamn bara, Bilen kruppar... Tobbe ska ha me den till jobbet o kolla i morgon. Tror det är ac-n som börjar ge upp. Bil utan ac = No Way!

Nej, nu ska jag nog städa undan här bland alla mina sysaker, sen däckar jag nog ner i sängen framför tvn innan john blund kommer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen =)

Ja de är jättefint nu! Idag är de verkligen härligt väder för de e är inte lika kvavt ute. Skönt :) Va härligt. o va mysigt ni verkar ha de på djurparken :)Skulle också vilja kunna gå på djurparken bara sådär över dagen :) Utan att de måste ta hela dagen. Har ju 10 mil enkel till närmaste djurpark. :) Men de få nog bli en tripp snart :)



Tack så mkt. Ja jag hatar dom. Usch. Och så ska de komma upp i en.. Fi faen. Jäkla kryp..



Och som vanligt så har du sytt jättefina kläder. =) du är jätteduktig. Och som du står i. Här känns de som att inget blir gjort numer.



Kram

2009-06-24 @ 10:24:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0