Åska

Blidde inget bad =(
När Tobbe kom hem vid 16.30 så började det åska. Då törs man fanemej inte bada!
Dels är jag rädd för åska, o den är ju farligare i vattnet än på land.
Har varit med 2 ggr om att åskan slagit ner bara typ 50-70 meter från mig, o det vill jag inte igen.
Båda gångerna har jag blivit så rädd att jag kastat mig ner på backen. Den smällen som blir är så hög så man kan bli döv.
Åska kan vara mysigt oxå, men då ska det bara vara liiiite muller, och man ska ha någon att gosa sig in vid under en filt eller ett täcke =)

Nu är det svalt i lägenheten... men inte någon skön svalka.
Det är alldeless klibbigt och nästan en rå känsla...Fötterna klibbar fast i golvet för varje steg man tar. haha.

Men hoppas att man kan somna skönt ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0