Strunt oxå!

Oja! Av hög nivå.
Har ingen lust med nått...
Plockade fram o ritade upp ett tröjmönster, Tänkte sy en tröja till William som han kan ha på svala dagar/kvällar.


Ritade upp och klippte ut mönstret, tog fram tyget, Brunt med bilar tyckte jag skulle funka...
Sen kom jag inte längre. Finner ingen lust.
Skulle vilja ta en riiiiktigt lång promenad. Helst alldeless själv. Men så lätt kommer man inte undan.. Blir att ta William med sig.
Om nu mot förmodan Tobbe kunde ha Ace med sig i buren i garaget ikväll. Men det lät ju inte så frestande verkade det som när jag ringde honom o frågade för nån timma sedan.

Jag är instängd. Vad ska jag göra. Kryper ur mitt egna skinn. Måste få röra på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0