Soffliggardag

Har inte blivit nått gjort idag.
Tycker det är lite tråkigt att man inte kan gå ut,.. jag har ju ingenstans att göra av valpen. Han kan ju inte precis följa med till knalleland o gå =/ Känner sig så låst.
Imorgon ska William och jag till BVC, då måste jag först förbi Toveks o lämna Ace, så han får vara där medans vi är på BVC. Jaja, snart har ju iaf. Tobbe semester.

Tycker det är kul att kunna ladda upp bilder, men eftersom vi har legat på soffan mest hela dagen har det inte ens blivit en bild tagen. Kameran är inte ens uppackad ur väskan jag hade med mig till storå.
Har inte ens suttit vid dator, fast att jag har haft många chanser till det. Gått i mjukisbyxor och en av Tobbes t-shirtar hela dagen.. hmm.

Har just lagt William. Tror redan att han somnat. Så trött va han.
Skulle behöva hoppa in i duschen!
Ska bara försäkra mig om att Wille har somnat ordentligt först.
Tobbe är på jobbet ännu. Håller på med nån motor, vad det nu var han skulle göra med den...
Han jobbar hela dagen och kvällen i morgon oxå. Då skulle han byta kamrem åt en bekant...
Trist att vara själv, men det är bra pengar i det... Då kanske man har pengar till semester.

Se om jag får nått mail från Oscar idag.. Min älskling vad jag saknar honom. <3

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0