Rubriklöst

Kom inte på nån passande rubrik..

Halelulja vilken natt.
Lilla William har varit nästäppt så han har i princip varit vaken heäa natten. Ska snart åka in till linde o köpa nässpray till honom så kanske vi får lite sömn inatt.
Än så länge är det uppehåll här.. mulet, men så länge det inte kommer nå blött från himlen så är det helt ok =)

Idag ska vi till min moster Siw till hennes sommarstuga. Där har jag nog inte varit sen jag va liten tror jag.
Hoppas vi klarar oss från regn,

Återkommer ikväll om inte tidigare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu. Sömnlösa nätter är inge roliga.. :( edvin va vaken pga magknip inatt..

Man e som lite mör dagen efter då ^^ Men men.

Hoppas wille blir lite bättre med näsdroppar då så han kan sova lättare :)

Kram

2009-07-25 @ 16:43:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: mmautildah

fin blogg:)

2009-07-25 @ 17:33:26
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0