Oscars brev

Här kommer dagens brev från min lilla kille, Åh vad jag saknar min plutt! Mammas Älskling!

"Hej mamma och pappa!

Här har det inte hänt så mycket idag, vädret har inte visat sin fina sida utan regn blåst och kallt.
Men jag var bussig och hjälpte mormor att vispa ihop en pannkakssmet det var jag en hajare på. Som du ser så provade jag på att grädda en pannkaka också med mormors hjälp förståss.
Då förstår du vad det blev till lunsch, - räksoppa och tunnpannkaka. Räksoppa var inte i min smak men pannkaka fick jag ner nästa två stycken!  
Sedan blev det sandlådan en stund.
När Linn kom hem från jobbet åkte vi till Lindesberg med en av mormors kaniner som flyttade till en familj som hade tre tjejer.
Handlade mat och mat till kattungarna. 
Sedan blev det som det brukar, kvällsmat. Mormor har en god ost som jag har ätit massor av idag jääätegod!!
Sedan blir det sängen men inte ännu, apropå sängen så sov jag till 07.00 på morgonen.  
Godnatt mamma pappa och William puss och kram från Oscar..."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0