Framme

Nu är vi i Storå.
Kom hit vid ca 13.30 idag. Resan gick finfint, stannade en gång för blöjbyte, en gång för att fika o hämta en kanin till mamma, och en gång vid biltema. Oscar har fått en el-motorcyckel =)

Idag är det hyffsat väder. Det är bäst att passa på att njuta, för det ska tydligen bli skitväder *suck* Fattar inte att det ALLTID ska vara dåligt väder när vi hälsar på här.
Ska iaf försöka hitta på lite om det går.
Dels vill jag in till Nora, kaske åka ånglok, skulle Oscar gilla. Sen vill jag vandra upp till Kindlahöjden.
Vi får väll se om nått av det går att göra.


Kommentarer
Postat av: Renée

Hej jag har en omröstning på min blogg och jag tycker det skulle vara jättesnällt om du ville kika in och lägga en röst. Tack :)

2009-07-24 @ 20:15:54
URL: http://mka0lsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ha de så fint nudå :) hoppas ni får lite uppehållsväder iaf :)

Kram!

2009-07-25 @ 08:51:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0