Ett osminkat skogstroll

Fick ingen klarhet i försäkringskassan igår.
När jag tillslut kom fram för andra gången igår efter att ha stått i kö i 45 minuter så svarar en surkärring.
Hon knappade lite på datorn, sen sa hon bara "jag ska skicka detta vidare till en handledare" sen sa hon hej då o la på. Jaha, när får jag pengar då?
Orkade verkligen inte ringa en gång till o fråga, så jag tog tag i det på nytt i morse. Denna gången bara plats 65 i kön =) Så det gick snabbt. Hon sa att utbetalning gjorts igår, så jag har pengarna på kontot i morgon. ÄNTLIGEN!

Igår var Magnus, Helena, Ella, Jag, Tobbe och Våra troll in till Nora. Många år sen jag var där. Mysig stad.
Vi hade det trevligt, kollade tågen o åt Nora glass =)
Synd att vi inte kan umgås oftare.

Idag funderat jag på att traska ut i skogen.. Trots att det regnat och är dyngsurt ute så skulle jag vilja ha med mig lite blåbär hem... Kommer se ut som ett litet skogstroll med blå fingrar. Sminkat mig har jag inte heller gjort än... Orka? Njaaa, vet inte.

Idag åker vi hemåt.
Trist att åka härifrån... men är iaf. peppad att börja röja i skåp, garage och förråd hemma.. Kommer få ihop mycket loppis saker.. Tänkte tjäna ihop lite kosing till en till barnvagn =) (jag vet. vagnsgalen!)
Sen ska ja sy lite kläder till lilla söta Ella.

Ett osminkat skogstroll


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni fick lite uppehåll idag :)

O ja tror du är minst lika vacker utan smink som med ;)



Lilla skogstrolle ;)



Skönt att de ordnade sig med försäkringskassan. De är verkligen inte roliga att ha o göra med. huvvaligen..

2009-07-28 @ 19:51:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, det är verkligen tråkigt att vi inte kan ses oftare! Så synd att ni inte bor här. Men, men så är det ju! Vi får ses nästa gång ni är här o hälsar på! :)

2009-07-29 @ 12:36:25
Postat av: Sandra

Hej hej. Ingen update på ett tag ^^ men ja hoppas att ni kom hem ok! :) För ja fattade så att ni var på g hemöver i tisdags..



Hoppas allt är väl!

kramen

2009-07-30 @ 10:06:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0