Lite om allting!

För alla er som ville veta så gav sig kärringen efter sista felringningen.
Äntligen hanska hon fattade att det var fel nummer. Det krävdes bara 100 felringningar innan hon skulle inse det.

Annars så har det varit fullt upp här idag.
William har nästan inte sovit på hela dagen. och Ogge har hållit igång.
Tobbe kom inte hem förrän 19.30 från jobbet idag. så har varit lite tufft med 2 ungar själv så länge. Jag är glad att jag inte är ensamstående. hua!
Gick ända upp till sjöbo apotek och tillbaka idag. Tobbe hade bilen o jag var tvungen att hämta nestargel som jag beställt hem. Tog slut i helgen så William har sprr som en gris igår och idag.
Skönt att det finns nånting som fungerar så bra på hans kräkningar.

Annars så växer William så det knakar!
Han har gått upp lite över 1 kg på 2 veckor. Han väger drygt 5.400g och är 56,5 cm. Han vart 7 veckor i lördags.
Mätte Oscar när vi ändå vad där. Lillen är bara 77 cm. Han har ju jämt varit liten och legat 2 kurvur under normalkurvan, men nu planar han ut ännu mera på längden :-(
Bara 77 cm och blir 2 år den 11 feb. Lillen. Hoppas inget är fel! Vi ska kolla upp det hela lite bättre på 2-års kollen sa BVC sköterskan.

Imorgon när Tobbe slutat jobba ska vi ner till barnvagnscentralen med vår syskonvagn. Sufletten på liggdelen åker ner hela tiden. Den är för slapp, så de sa att vi skulle komma in med vangen så kunde de fixa det.
Sen verkar det som vagnen är sned på nått sätt. Så de ska kika på det oxå.

Sen har vi beslutat att vi ska sätta upp en vägg o dela av vårt extremt stora vardagsrum, så ena delen kommer bli sovrum.
Är så trött på vårt minisovrum! Det är litet i vanliga fall, och nu med Williams säng där med så står sängen från vägg till vägg. Ingen luft alls mellan, så vi får krypa upp i den. Väldigt störande o jobbigt. Så det kommer bli skönt att få ett större sovrum. Så kommer det gamla sovrummet att bli gästrum igen som det var en gång i tiden.

Det blev mycket eftersom jag inte skrivit på ett tag.

Harè gott igelkott!

Mina underbara barn! <3
Ogge o Wille. Mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det inte är något allvarligt med att han inte vuxit något mer.. Han kanske drar iväg sen ;)

Vilket fint kort på dina små :)

Och som sagt,skönt att hon gav sig med felringningarna tillslut :)

// Sandra

2009-01-13 @ 09:18:34
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0