Dagen som varit!

Idag har det inte hänt så jättemycket.
Vi har tvättat på förmiddagen, medans barnen sov middag passade jag o Tobbe på att ha vuxentid =)
Sen har vi lagat mat och just varit o handlat. Fy, vi köpte inte alls mycket, men de blir dyrt ändå. Denna gången köpte vi blöjor till pojkarna och ersättning till William. Då springer pengarna iväg 2-300.

Lagade en jättegod svampomelett till middag idag. Den vart jättegod! O lätt som sjutton är det ju oxå.

Hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk!
Kännde i affärn att jag va yr i skallen, och mådde illa, Guuud tänkte jag, Jag vill INTE! åka på magsjuka!!
Köpte blåbärssoppa för säkerhets skull, alltid gott o ha hemma iaf.
Kan ha vet att jag ätit för mö, men tyckte de va konstigt att jag va yr.. jaja, vi får väll se hur det utvecklas, jag hoppas till det bättre iaf.

Ikväll är de Beck som gäller här hemma i soffan Persbrant e ju så grym!. Men före det kl 8 på 1an är det ju Mia&Klara. Hur bäst och störande är de inte?! haha!






Nä, detta får räcka för nu. Ska nog snart dricka lite blå soppa.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej får hoppas de =) nej precis, men den har nog inte tvättat i varmt överhuvudtaget. tvätten var iskall. aldrig varit så.. men ja jag hoppas de e lugnt =)

2009-02-22 @ 22:32:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi tack! Va gla ja blir :D "suger åt mig som en torr svamp" ;)

Du skulle säkert va fin, du är snygg i allt. :) har du glasögon ibland eller? :)

Tack, jag är jättenöjd med dom iaf :) så skönt me nya glasögon

2009-02-22 @ 22:40:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha sedär =) de hade ja aldrig gissat :) håller tummarna att du klarar dig ifrån magsjukan..

2009-02-23 @ 09:44:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0