En till utmaning

Fått en till utmaning, denna gången av Anna


Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..


Har du pussat nummer 2?

Haha, nä inte va jag kommer ihåg =P Det e ju du Anka

Vad har du för relation med nummer 20?
 

Jadu, det e mitt jobb, så vi har ganska nära relation när jag inte är mammaledig

När ska du träffa nummer 30?
Aldrig hoppas jag =P, det är mobilsvar

Är nummer 18 söt?
Haha, ja mycket =P det är hem till oss. Och om Tobbe är hemma så

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Söt och snäll tjej.

Gillar du nummer 14? 

Jajjamen, det är min moster

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej, har aldrig träffat automatiska kundtjänsten faktiskt

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Den 16 mars, Mamma & Pappa

Är du nära vän med nummer 23?
Nej, men det är min kusin iaf

Har du gått på bio med nummer 4?
Jajjamen, flera ggr, är min älskling

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Japp, för det är min vän Nettan

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Hua! Pratar ALDRIG längre

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Japp, en gammal kompis

Vad har du och nummer 24 för relation?
Bland mina bästa vänner, Magnus och Helena

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Haha, jag vet inte, jävlas med honom som vanligt kanske, Det e Mange

Vad är det bästa med nummer 8?
Hahha, att han gav mig arbete =P , Min chef

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, när jag är i närheten försöker jag Alltid hälsa på, Helena


Jag utmanar Sandra


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha sedär =) ska göra den nudå :D

2009-02-19 @ 18:47:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0