Sovande mamma = HYSS

Som rubriken lyder. När katten är borta dansar råttorna på bordet va ju oxå ett bra uttryck.
Tobbe väckte mig inte när han gick till jobbet starx före 7 imorse, så Oscar har varit vagen själv här hemma, Då kanske alla kan gissa hur det såg ut när jag vaknade vid 8 ?
Har alla hårsprayer, bindor, osv. i en "pall" på toan, allt det va utrivet över hela hallgolvet... Mattan var oxå utslängd i hallen, haha, jaja det va la inte så farligt tänkte jag o packade ihop allt igen.
När jag kommer ut i köket står ungen på en stol vid diskbänken och "lagar mat" haha, Vi hade ris igår, restarna blev tydligen inte slängda, så det stod kvar i kastrullen på diskbänken över natten... Jag kan säga att riset va inte kvar i kastrullen i morse, det var ris över hela diskbänken, och över hela golvet! Va lite sådär lagon roande när man kom upp skittrött med hela sahara öken i ögonen. Man kan ju inte skälla på honom heller, det va ju mitt fel som sov. Barn är ju barn och han ville ju laga mat =D Va bara att snällt ta fram dammsugaren och städa =D

Herregud! William sover än!!! Han har sovit sen 22.30 igår kväll!!! Snacka om trött unge! Men han borde vakna snart o vara hungrig. Hoppas inte blöjan har läckt när han sovit så länge.

Tobbe vart inte sur heller att jag beställt vagn =D *ler* Vill ha hem nuuuuu =)

Idag händer det inte mycket annars, inget dagis för Ogge idag.
Ringde mor min igår och planerade lite, eller planera o planera, jag berättade mina planer på att komma o hälsa på i mars, hon skulle kolla om hon kunde få lite semester, så hon skulle ringa mig när hon pratat med chefen. Blir nog i mitten av mars jag åker skulle jag tro.

Vi hörs kanske under dagen. I brist på annat att göra menar jag =)


Dammsuga ris =D hehe, Tur man mar en smidig dammsugare ;-)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej =) Ja de var underbart!! Helt fantastiskt! =) Synd man måste åka hem ;) Men de va skönt o komma hem å..

Va fint du fått till de på bloggen :) Bara väntade på en förändring, du som är så duktig! :)

Hoppas ni haft en fin helg.. And by the way, va kul att du fått vagn/vagnar sålda så du kunde beställa din nya =)

2009-02-17 @ 09:46:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi märkte de =)

Tack så mkt!! :)



Haha de där med hyss när mamma sover har man vart me om.. emil glömde väcka mig en gång, och när ja kom upp så såg de ut som kapten kaos här hemma.. haha. hela köksgolvet med kattmat.. Hallskåpen var utrivna. en kortlek låg över hela golvet.. ja you name it! =)

2009-02-17 @ 11:37:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Victoria Wiklund

haha, hyss kan faktiskt vara lite gulligt ibland, om det inte skadar på nåt vis :)

2009-02-18 @ 09:23:14
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0