Snutarna

Va meningen att jag skulle gått ner till Knalleland igår, men jag tappade glöden totalt.
Blev en helkväll hemma framför lets dance senare, och sen hjälp.
Sen efter de blev de snutarna swip. Dom e ju så sköna dom killarna.. Va ganska länge sen jag kolla på dom. Vi har hela raggarboxen me snutarne, ronny&ragge och tratten&finkel.

Idag så har vi varit ute på förmiddagen, åkt pulka, gungat och åkt kana. eller vi o vi, de va ju Oscar.
Nu när jag matat Wille och oscar ska sova lite middag ska jag gå nedåt knalleland. Det ska bli kul att komma iväg lite helst själv.

Nu är Wille hungrigm så jag avslutar här, återkommer till kvällen.

Just det, såg bolibompa igår me Ogge... Ni kan få en gåta att klura på, skriver svaret i nästa inlägg.

När klär de granen i bikupan?...


Kommentarer
Postat av: Sandra

=) vilken härlig dag ni verkar ha haft :)

hoppas de går bra på knalleland :)



Haha sikken gåta, min första tanke var "Gran?! I bikupa???"



Haha, med risk för att låta väldigt okunnig säger jag: de finns väl ingen gran i en bikupa..



;)

Kramen

2009-02-21 @ 12:50:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0