Melodifestivalen sög!

Ja, Melodifestivalen va verkligen helt totalt värdelös igår. Har aldrig varit med om nått sämre.
Trodde det var ett starkt startfält igår med tanke på att det var många bra artister med. Men icke!
Satt bara o suckade och va irreterad hela programmet.
Messade mamma o fråga om hon kollade ... men hon tyckte de va så dåligt så hon kollade inte ens... hon skrev att de lika gärna kan lägga ner skiten. Det vill ju inte jag iofs. Tycker de e kul me melodifestivalen. Men lite bättre kan man la skrota fram.
Nej tacka vet jag förr i tiden.
1979 som denna videon är ifrån är va iofs inte jag född. Men hör, detta kallar jag musik och inte skit!

Nej, detta var ett fall nedför ett högt stup från min sida!






Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med! Det var riktigt dåligt! O jag är ändå melodifestivalgalen...

2009-02-23 @ 15:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0