Jävla enorm skitdag!!

Ja, denna dagen e fan så jävla illa man kan tänka sig! Fan va arg o trött jag är!
Får man verkligen vara det som mamma?!? Får man va trött på sina barn ibland??
Om man inte får vara trött o grinig ibland så är jag en dålig mamma idag isf. (fast jag vet att jag inte är en dålig mamma)

Började i morse.
Oscar gick upp kl 4 i morse. Skitgrinig o gallskrek när jag bar tillbaka honom till sängen.. Låg o tjöt gallskrik i säkert 15 minuter, sen kom han upp igen. La honom igen o han låg o trotsskrek i 10 minuter till, för att sedan gå upp igen.
Denna gången sket jag i det, då gick han här ute ist o skrek. Trots-skrik som skär i öronen.
Och så har det fortsatt precis hela dagen.. JAG HAR ONT I HUVUDET!

William har gallskrikit hela dagen pga att har ont i magen.
+ att han spyr som en jädra gris idag. Det bara sprutar ur honom och han kräker ner så mycket som finns här hemma.

Jag älskar mina barn! Men ibland kanske det är tillåtet att vara sur?

Sen som grädde på moset så skrek Tobbe o jag på varandra i morse =(

Sen fick jag ett mail av henne jag köpt jeansen av att hon fortfarande inte postat dem o skulle göra det först i mogon! =(
Sen fick jag bilderna som Moster tog. Inge illa, men de flesta på oss som familj vart jag väldigt besviken på.
Tycker att de är tagna i fel vinkel, Har dubbelhaka på alla bilderna utom 1 =( Ist för att se ut att väga 55 kg som jag gör, ser det ut som jag har 20-30 kg övervikt. Är 100% säker på att Tobbe kommer säga samma sak.
Lägger ut bilderna som jag tyckte va ok här.
Men som sagt, bara 1 enda av oss som familj. Det är la den som får hamna i tidningen då antar jag.

Ingen vagn har det kommit än heller =(

Så detta är minst sagt en jävla skit dag!


Kommentarer
Postat av: Anna från Boden

Men gumman! usch vilken dag. Även om jag inte är mamma, än, så ja du har rätt att känna så!

Hoppas du får en bättre dag imorgon :-) kramar i massa

2009-02-19 @ 15:43:44
URL: http://storyofsugar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är INGEN dålig mamma. Du hade en dålig dag!! De har alla! :)

Hoppas morgondagen blir bättre!

Kramen

2009-02-19 @ 20:53:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0