Bloggen!

Har fixat till min blogg lite =D Visst blev den fin? Ville göra lite till, men kom inte på hur man skulle göra med alla dessa koder och skit, så det här får duga så länge. Kanske förändrar det i framtiden.

Idag är Ogge på dagis.
Och jag tvättar. Vi tvättade igår med, men hade nästan inte tvättat på 2 veckor !! Då blir det mycket tvätt kan jag säga!
Vi skulle ha tvättat förra söndagen, men då va vi ju i storå.
Jaja, idag tvätter jag upp alla handdukar och sängkläder... givetvis va det nå slit som färgade (fattar inte va det va, för det har inte gjort det förut och allt är tvättat 1000 ggr innan..hmm) Så underlahanet till William säng och till våran säng e typ blådassigt ist för vitt =( men men , får la använda det ändå.
Känns som det snart e dags att införskaffa lite nya sängkläder ändå.

Nu är alla tyger tvättade oxå, så snart e de dags för maskinerna och jobba.

Detta får räcka för stunden.
Ska nog ta o ringa mamma idag o planera för min storå resa.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0