Visa upp dina Julkort

Läste just något fiffigt på Aftonbladet.

Alla julkort man får har ju en viss förmåga att hamna på hög =/
Eftersom man aldrig vet hur man ska göra för att få upp dem på annat än kylskåpet, finns det ett flertal alternativ man kan göra.

Ett exempel är att hänga upp de i en girlang.
Eller som jag också tycker är snyggt, ett snöre.
Ta bara klädnypor och fäst korten med.
Blir ju hur fint som helst!




Ett annat exempel är att man kan sätta upp korten på höjden ist.
Här har de tagit en gammal bräda, målat till och limmat fast klädnypor. Superfint!



Jag blev jätte inspirerad av det senaste alternativet!
Tror jag ska tillverka en sådan, om jag hittar en fin bräda.
Denna passar ju inte bara att fästa julkorten i.

Man kan ju fästa minneslappar, foton, mm. Bara fantasin sätter gränser!


(bilderna är från aftonbladet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0