Underlättar med hjälp

William har varit vaken en massa inatt oxå. Men inatt har det underlättat massor. Tobbe har hjälp till att gå upp. Såå underbart!

Idag är jag grönögd.
Mina vanliga linser (som var de sista jag hade) vägrade samarbeta i morse så fick ta gröna som jag hade nya.
Tycker inte om dem, de är inte jag!
Men hellre gröna ögon än glasögon!

T är på jobbet en stund och skruvar jetta.
När han kommer ska vi äta lite, sen gå neråt stan. Det skulle vara nån sorts julmarknad på torget. Kanske är lite mysigt.


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Din blogg e jättefin, jag lägger till dig på bloglovin, hoppas du kan följa min där oxå. ;)



Kram

2009-12-17 @ 12:38:51
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0