Trötthet, och mer trötthet =(

God förmiddag.
Här har vi varit uppe ett tag vid det här laget. Har tillomed hunnit storstäda toaletten =)

Natten har varit sådär. När W vaknade i natt var jag färdig att börja gråta. Jag är så slut!
Det man ska sova på 1 natt egentligen, har jag sovit utslaget på 3 nätter nu. Ni fattar nog själva att det är på tok för lite sömn. Ingen vila alls på dagen. Då är det fullt upp.
Jag undrar just när detta ska ha ett slut. Tror jag bryter ihop natten som kommer. Jag orkar inte mer =/

Idag ska vi dessutom kämpa fram lite mer blod från Oscar =(
Blodproverna de tog räckte inte, så vi ska till VC vid 12-tiden. Kommer bli kämpigt!

Nu måste jag fortsätta ta tag i dagens sysslor. Uppdaterar mer under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0