Snabbis

En liten liten snabb uppdatering.
Jag sitter inte vid datorn i Jul. Så det blir lite dåligt med den varan just nu.

vi har det iaf jättebra här i Gemla.
Imorgon bär det av mot Storå. Ska bli kul att komma "hem" och hoppas på lite bättre väder där uppe.

mms bloggade på julaftonskvällen men det har tyvärr inte kommit in ser jag =(
berättade om vad jag fått i julklapp =)
Det är inte klokt, men jag har fått en superbra digital systemkamera av min älskling!
Den har sjukt bra bilder! Och det kommer ni få ta del av när vi återgår lite mer till vardagen =)

Hoppas att ni har haft det minst lika bra som jag.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ooo =) vad e de för kamera då?? =) va kul =)

ha de så bra i storå å



kram

2009-12-27 @ 13:12:35
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0