Snabb uppdatering, snart möte

Hinner med en snabb uppdatering såhär på förmiddagen.
Vi ska strax till dagis på möte med talpedagogen. Hon var och studerade Oscar på dagis för några veckor sedan eftersom han inte pratar så värst mycket. Det kommer ju mer o mer, (men inte rena ord, men jag fattar ;-) )
Det är säkert ingen fara, han är nog bara sen. Men ska bli kul och spännande o höra vad hon säger/tycker och tänker.
Senare ska vi måla våra fina julgrans hängen som vi bakade igår.

Haha, sen måste jag ändra min underskrift.
Efter andra inlägget jag använt den såg jag att jag skrivit "marry" ist för "merry" haha. Ser kul ut =P Kanske skulle låta det vara så, alltis nån som retar sig =P


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra att ni ska få träffa talpedagogen! De brukar komma med en massa bra tipps på att få språket att komma igång. Kram

2009-12-08 @ 10:52:35
URL: http://busellasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0