Pyssel och städ!

Ingen uppdatering.. DÅLIG STIL SARA!
Skärpning!
Igår pysslade jag på med kort och album hela kvällen.
Tar lång tid att fixa med 500 bilder!
Bilder på mitt pyssel kommer under dagen.

Imorse var jag såå trött.
Efter flera nätters dålig sömn kanske det inte är så konstigt.
William är vaken långa stunder under natten och inte kan sova.
Han är såå förkyld att han inte kan andas - trots att han får nässpray. Sen hostar o hostar o hostar han på nätterna.
Jättejobbigt! Och så vill han äta oxå.
Så man är lagom trött när man ska upp på morgonen!

Har städat i morse. Städat ungarnas rum, köket och sovrummet. så har jag gått och småplockat lite annat.
Välbehövligt! Varför läggar man saker precis överallt. Känns som man bara flyttar runt på dem.

Nu har jag lekt massa med barnen och om ca 1 timma är det sovtime för dem.
Om William klarar o vara uppe lite till. Han är trött nu, men så skönt när de sover samtidigt.

Ska passa på och fortsätta med korten när de sover iaf. Skulle vara så kul/skönt att ha det gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0